En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Fem

Food ♥, Foto, Villageroad Permalink1
Lite bilder från dom senaste dagarna, ibland kommer livet emellan och man bara känner för att leva. Dom senaste dagarna har det varit så, jag har mått riktigt bra och vi har bara varit.
 
Vårt lilla snömonster, Millie. 
 
 
Vi åt årets första semla, lite tidigt kanske men semmeldagen är ju tidig iår med. Det kan iofs ha att göra med att vi säljer stans bästa semlor på mitt jobb med! haha!
 
 
I Fredags så gjorde vi som så många andra "Svennebananer", tacofredag och ett glas vin. Men så gott, tacos är bland det godaste maten, lätt och snabbt!
 
 
Busungen mitt i lekstunden.
 
 
I Fredags fick jag hem min ring ifrån Small things by Hanna med. Älskar den! Jag blev utsedd att vara testpilot för en av hennes nya produkter, egengjorda ringar. Jag fick välja vad jag ville ha på den så det blev Amelia och ett hjärta.
 
 
 
 
 
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

mumms med semla

Svar: Mycket! älskar semlor och äntligen har säsongen kommit! :D
Anna Pettersson

Till top