En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Tjugosjutton

Allmänt Permalink0

Nytt år, nya möjligheter eller vad säger man?

Det blir vad man gör det till enligt mig.

Slutet på 2016 blev lite oväntat men det känns riktigt, riktigt bra!

Den 30/12 så lämnade jag in min skriftliga uppsägning.
Vi är inte oense, inga konflikter utan bara jag som känner att jag hittat något jag vill satsa på.
Jag har känns mig lite vilse ett tag men nu känns det som att jag börjar hitta tillbaka.
Jag jobbar Januari ut och i månadsskiftet där så tar jag och Niklas in och kliver in som ägare i ett befintligt företag.
Ett stabilt mindre företag, med 2 anställda.
Det känns bra! Riktigt, riktigt bra!

Några som förändringar ska ske, men det mesta kommer att fortsätta som vanligt i butiken.

Kommer såklart att sakna alla fina kollegor jag har idag, men jag känner att jag vill gå vidare och det här är enbart för mitt bästa.
Kommer ju ha vägarna förbi varje dag, så en och annan kaffe ska nog hinnas med.


Världens bästa mack! ❤️


Skriv inläggstext 

Till top