En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Marängtårta

Amelia 0-6 mån ❤️, Foto barndop, dop, dopinspiration, junibebis Permalink0
Jag bara älskar att pyssla och nu har jag ju ett perfekt tillfälle att verkligen pyssla till.
I slutet av November vankas det dop för vår lilla fis och planerna är väl ganska enkla men med en tvist av oss.

Vi bakar allt själv, även tårtorna gör vi själva.
Det är närmare 50 stycken inbjudna och dom korten gick ut i Tisdags. Nu ska vi bara se hur många som tackar ja och därefter planerar in hur mycket som skall bakas.

Vad vi ska baka är redan planerat och som tur är så har jag världens bästa familj som hjälper till så vi får ihop allt. ❤️ 



Såhär har jag valt att göra korten till bakverken. Det är likadant papper i vimpeln jag gjort så vi knyter ihop hela kalaset.

Till top