En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Weekend

Allmänt, Food ♥, Foto, Villageroad Härnösand, bodybalance, chokladmousse, hem, home, interior, interiör, les Milla, les Mills, sportsgym, stilleben Permalink0
Helgen i bilder. Vi har haft en lugn och mycket skön helg. Ätit gott, sett en bra film, umgåtts, tränat, hållit på lite nere inför kommande veckans fortsatta renovering.

Har köpt hem ett par hyacinter och en amaryllis. Älskar blommor och just julblommor är otroligt vackra.

Ända sen jag flyttade hemifrån så har jag varje vecka köpt hem färska blommor på fredagar, ibland blt det lördagar beroende på hur jag hinner med veckan. Färgen på dessa krystantemum var helt magisk, en riktigt, riktigt djup röd färg.

Lördagen börjades med ett skönt uppvaknande på ett bodybalance pass nere på sportsgym, så härligt att börja morgonen med att sträcka ut och väcka varje kroppsdel eftersom.
Sen blev den en lång frukost i soffan under en filt.

Niklas ordande en så god middag på lördagen, entrecote med potatisgratäng med västerbottensost.
Så då rörde jag ihop en hemgjord chokladmousse på 70% choklad, riktigt god och mustig i smaken inte sånt sliskigt söt som köpta kan vara.

Igår hoppade jag in en sväng på jobbet då det körde ihop sig lite. Såå kul att vara tillbaka!!! Men det var skönt med ett kortare pass såhär i början, så många nya priser och koder på allt.
Ni kan tro att jag somnade gott i soffan när jag kom hem.. Närmare två timmar lång vi ihop rullade som små bollar jag och fisen i hörnet på soffan.

❤️

Till top