En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Lufsor

Food ♥ hembakat, lufsor Permalink0
Vi flydde hemmet idag igen. Då får hantverkaren härja fritt och vi får lite lugn och ro och fisen kan sova ostört. Vi åkte hem till mina föräldrar idag igen. Min morbror, min mamma och en god vän till henne skulle baka lufsor så då passade vi på att åka dit, titta på och umgås.
Vi hann precis ut imorse för att säga hejdå till morfar (fisens morfar och min pappa) som skulle iväg för att jaga med min bror. En mycket glad morfar som hann träffa Amelia en liten sväng innan avresa, sen blir dom borta tills på Söndag.
 
Lufsor, helt klart det bästa hembakta bröd man kan äta!
 
Att titta på är litegrann som att se på tomteverkstaden, dom jobbar som på ett löpande band.
 
Millie, Fisen, Jag och Irra tog första parkett för att titta på och provsmaka.
Till top