En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Måndag

Food ♥, Foto, Resor & utflykter Härnösand, Millie, berget, hund, uteliv Permalink0
Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar, 3 (?!!)! Hur kom vi hit, hur gick tiden så fort, snart är bebis här. Wow! Vilken känsla.

Jag jobbade halvkväll i Fredags och nu är jag ledig enda tills på Fredag denna vecka. Då blir det halvkväll och sedan öppning Lördag och Söndag.
Sen går jag hem och bara väntar tills liten vill komma ut.
Alla tycker man ska vänta med ditten och datten tills man går hem, -"det är är så bra att ha något att sysselsätta sig med då!"
Äsch, jag har redan gjort det mesta, tvättat alla kläder, sängkläder, snuttefiltar, snuttisar ja allt.
Vem vet om jag kommer fortsätta må såhär oförskämt bra.
Tänk om det kommer en dip deluxe, jag kanske helt enkelt känner mig helslut och bara trött och tung den sista tiden.

Äsch då, vi har passat på att göra allt klart för att sedan bara kunna njuta och vila den sista tiden.
Sitta i solen, äta glass, ta sköna promenader, äta lunch med vänner.

I helgen har vi varit lediga tillsammans, lördagen börjades med att olja in bryggan ute vid badplatsen. För att den ska hålla sig i skick tills nästa år.
På kvällen kom mina föräldrar in och även Niklas föräldrar så åt vi grillat tillsammans och en helt fantastisk paj till efterrätt med päron och jordgubbar i.

Vi fyllde libanesiska pitabröd med grönsaker, grillat kött, potatissallad och sås. Såå gott!

Söndagen spenderades mest i lugn och ro, en promenad upp på berget för att få njuta lite av vädret och den fantastiska utsikten. Inte så hemskt lång promenad men väldigt skönt och varmt var det när man väl kom i lä i skogen.






Till top