En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Fredag den 28e 2012

Allmänt Permalink0
Ååh vad julen varit härlig, fin och mysig men även bidragit till en hel del ångest.
Tacksam för alla fina människor man har i sin närhet, familj, vänner men även en del tråkigt som dom som inte längre finns ibland oss och jaa. Även vänner som man glidit ifrån, tappat den speciella kontakten med.
Spelar ingen roll hur många förslag man lägger fram på vad man kan göra så är det inget som bara duger utan måste alltid ifrågasättas hur,vad,vilka eller i vissa fall ingen respons alls.
Så trist, men kanske är det bara så som det är menat att det ska vara. Kanske dags för mig att inte heller bry mig om, fråga eller höra av sig alls.
För just nu verkar det hänga på en skör tråd, en envägskommunikation, från mitt håll vill säga.
 
Iår firade vill för första gången jul hemma hos oss, nästan hela min familj och N:s familj var på plats.
I år var första året jag och N firade jul ihop, vi har varit tillsammans i 8 år. Supermys!
Jag fick så fina julklappar, bästa sällskapet och otroligt fina minnen!
 
Imorgon finns det flera bud på vad man kan hitta på, har fått inbjudan till 3 fester, 1 middag och en annan lite speciell inbjudan och den lockar lite extra kan jag tala om!
Vi får se vad det blir, men något blir det!
 
 
Min fina julaftonsklänning
 
En av mina fina (mysiga) julklappar!
 
Till top