En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

The most amazing day

Foto Permalink1
Vilken dag det har varit! Helt fantastisk, jag säger till er som jag sa till mitt hjärta igår.. Livet leker och jag har bestämt mig för att leka med! ♥

Nu på kvällen har jag suttit och redigerat bild på bild på bild. Jag har skickat in till framkallning så snart kommer det komma hem foton, både i klassisk storlek och i förstoringar. Vad spännande! Jag kan knappt bärga mig tills dom kommer!
Vi har bestämt som så att, i vårt hem vill vi helst ha foton vi tagit själva. Det blir lite mer personligt så.
Dock har jag inget emot köpta tavlor, vi har en inne vid sofforna samt en stor i hallen som är köpta.
Men i övrigt vill vi skapa ett mer personligt hem, men foton på människor i vår närhet som vi har nära hjärtat. ♥



Niklas satt igång en film på inspelning via boxern, Role Models. Något ni sett? Jag har inte en aning vad det är, men vi märker väl.
Något positivt med att spela in via boxern, istället för att kika direkt är ju att man kan spola förbi all reklam!

Ha en bra kväll, så hörs vi imorgon! ♥




#1 - - Blerina MUQA:

Fin blogg!

jag är en tjej vid 16års åldern som är smått modegalen. Kika gärna förbi min blogg där det skrivs om mode, skönhet, min vardag och massa annat. PUSS!

Till top