En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Cravings

My closet & beauty Permalink0

Vilket bakslag i vädret det blev nu då! Jag hade ju sett fram emot lite mer värme, chansen att ta på sig ett par sjukt snygga heals utan att frysa ihjäl. Just idag så tror jag vi skippar det, 7 grader varmt och ett väder som närmast skulle kunna liknas vid ett trist höst väder. Grått, kallt, lite halvblåsigt, lite små trist ska glatt erkännas.

Jag vill ha värme nu, chansen att ta på mig dessa:



eller dessa:



eller dessa:



eller dessa:


Dock så är dom sista inte heals , men ett par galet läckra ballerinas är inte fy skam heller.

Nää, tanken av alla skor gör mig galen, dags att göra någon nytta idag kanske. Thank god för dongel, denna lilla internet grej gör jobbet mycket roligare om dagarna. :)

Nu, back to business så man blir klar någon gång. Idag blir det en övernattning hos fina Elin och Hans och alla deras små voffsingar, mysigt!

Till top