En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Toulouse

My closet & beauty Permalink1
Förutom alla söta klänningar och toppar m.m. som man blir sugen på såhär kring vårtid så tycker jag att det är otroligt fräscht med snygga naglar.
Jag är en sådan som året om pysslar, filar, varmbad med lite olja i för naglar och nagelband men såhär kring våren så blir jag lite extra mån om mina händer.
Efter en kall och tuff vinter känns det lite extra lyxigt att pyssla om händerna.


En av mina favoriter året om Är Toulouse nr 52 från Mavala.

#1 - - Sandra:

Haha, ja det gick faktiskt bra :) Fast det var lite irriterande det kom folk & åt upp alla pizzorna som jag hade lagt fram på noll komma ingenting var dom slut, så då laddade jag upp med jätte många, men då kom det inte en enda kotte hahah! Men men ^^



Ajdå jag hoppas att din mage blir bättre :O Vad är det för knas med den?

Haha ja, idag gjorde jag pizzor (Stoppade in dom i ugn o värmde på hahah, inte så avancerat)



Kram

Till top