En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

En typisk matdag i mitt liv

Träning & Kost Permalink2

Jag utlovade en frukost bild så nu kör vi, samt fler bilder på hur mina måltider tex kan se ut under en dag

Frukost:

ca 125 gram minikeso eller 1% kesella.
Idag blev det ca 100gr minikeso utblandat med 2 dl bär, dagens bär björnbär och hallon.
1 msk Vimi-pro utblandat i en stor kopp isvatten
1 omega3 tablett
1 krom tablett
1 bio drain tablett



Mellanmål:

En proteinshake

Lunch:

Ugnsbakad lax med ångkokt broccoli, även blandsallad med groddar till.
1 omega3 tablett.
1 stort glas citronvatten



Mellanmål:

En powerbar från star nutrition och en frukt.

Middag:

Kycklingwok med sweetchili cremefraiche.
1 omega3 tablett.
Stort glas citronvatten



Så kan en ungefärlig dag se ut, men jag är inte den som är den Absolut kan jag trycka en burgare någon gång ibland om jag känner för det, ja samt även lösgodis på helgerna. Men nu har det blivit sällan.

Har ni frågor? Ask away

#1 - - Ida:

Men herreje jag blir nästan impad av hur duktig du är! Hm, det där med städningen, känns som ett dåligt byte för mig måste jag säga:D

#2 - - johanna:

oj vad nyttig du är;-) men det är ju bra, när man tränar och så:)

jag tränar ju oxå, handboll ca 4ggr/vecka plus 1-2 matcher.

Kan du ge nåt bra tips på vad man ska äta om man tränar mkt?

kram

Till top