En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Anna = köttfärs?!

Allmänt Permalink9
Niklas påstår sig ska göra köttfärs av mig på gymmet idag, jag skrattar i hans ansikte.. Moahaha
Idag är det mage som gäller, jag är grymt stark i mage så det återstår att se men man ska aldrig säga aldrig!

Jag har pysslat lite här hemma, städat och donat lite. Det firas födelsedag nästa fredag så det är bra att börja i tid då man jobbar hela nästa vecka.

Den bästa present av alla är att fina, fina Elin ♥ (ja Hans oxå) kommer hem och umgås med oss på lördagen!

#1 - - Daniella:

Trevlig helg!

#2 - - Emma:

Tack! =) Jag fotar med en Casio Exilim S10.

#3 - - Bella:

Hej!



Det är ingen fara =)

aah va bra, det svarta blev precis klart & ska nu sätta mig med det bruna så på måndag hoppas jag att kunna skicka iväg dom =)

#4 - - idah:

Mysig blogg du har ! :)

#5 - - idah:

detsamma! :)

#6 - - jochca:

den kommer ifrån hm, men från i våras, går ej att köpa nu.

#7 - - Bella:

Hej!



Dina skärp är färdiga, så om du skickar ett mejl med adress & så så ska jag se till att få skickat iväg dom imorgon =)

#8 - - elin:

Det ska bli såååå kul på lördag

#9 - - Linnea:

sv: Det är mina systrars personnummer! :)

Till top