En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ Ny tävling ♥

Allmänt Permalink8
Det är nog ingen större hemlighet längre att jag jobbat för Loreal och Maybelline här i vår, jag tänkte att jag skulle dra igång en tävling med priser från just dom två. Denna gång finns det två priser i potten så det blir alltså två stycken vinnare! Det blir ett litet ljusare kit och ett mörkare.


Tävlingsregler:

♥ Lämna en kommentar under detta inlägg: motivera varför just du skall vinna.

♥ Du måste ha en blogg för att kunna tävla, glöm inte att lämna adressen!

♥ Låna en bild av mig för att kunna länka till mig och tävlingen i din blogg.

♥ Skriv 1 eller 2 för att säga vilken av kitten du helst vill vinna!


Tävlingen avslutas söndag den 25/4 18.00.


Kitten består av :

gloss Från glamshine 6-8 hours Loreal Paris

Läppstift color riche Loreal Paris

gloss från glam shine Loreal Paris

gloss från Maybelline New York

Color definer (ögnskugga i pennform) Maybelline New York


♥ Lycka till! ♥

#1 - - lykke:

Sv: ah, jo jag vet inte.. har verkligen beslutsångest! men tack för din hjälp :)

#2 - - Malin:

Det e en 9-3 aero som vi ska sälja! Vi ska ta köpa en skoda oktavia, disel, känns bra då vi åker rätt mkt!! =)

Men folk skäms ju inte, har fått såna skambud så då kan ajg lika gärna ha bilen kvar!! =)

#3 - - Olivia:

sv: ja visst är den! Har inte planerat något speciellt men det blir väl att umgås med vänner! :)

#4 - - sandra:

jajamän. hon skickades iväg igen och nu får vi se om det blir något denna gången, men jag håller alla mina tummar och tår! :)



hur är allt med dej?

#5 - - elin:

haha kan tro det!

Nä jag har inte fattat riktigt hur mycket det är alls! För jag ser det ju inte! kommer nog ta lång tid att förstå!

#6 - - emma:

Sjukt fin blogg:)

allt bra ir?:)

#7 - - carolaaaajN:

Ja det är det :D den blev faktiskt bra ;)



Han är där med klassen till en tysk skola. Han går industri så dom är där och svetsar och så har dom gjort en grill som tyskarna gjort ritning på och tvärtom osv :)



Vart mena du att du kommer spendera tid? I tyskland? :)

#8 - - Sofia:

vad kul :D

Till top