En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Qtee goes extensions

Foto, My closet & beauty Permalink1
Äntligen hemma, det var välbehövligt kan jag tala om. Passet idag har varit jobbigt, men har iaf jobbat med kanon människor idag och bara det i sig gör ju att tiden går super snabbt!

Men tillbaka till håret nu då, jag var ju som sagt nere i Sundsvall igår och träffade supertrevliga Maria. Hon bor egentligen i Stockholm men kommer upp till Sundsvall en gång i månaden då hon har rätt många kunder här uppe. Så ni som bor i närheten eller i Sthlm bör absolut kontakta henne om ni funderat på extensions.
När hon kommer hit upp så håller hon till hemma hos sin mamma, hur nice lösning som helst men kände sig otroligt välkommen. Ni vet hemtrevligt inte alls som det känns när man går in i en salong, där känns det ofta lite sterilt.

Om man bokar en tid under december månad så får man ta del av ett kanonerbjudande, även om den avtalade tiden inträffar i januari.
Jag betalade som sagt 2000 för mitt nya schyssta svall, vilket skulle gått på kring 4000 i normala fall.

Jag blev supernöjd! Här kommer det bilder ni får själv avgöra vad ni tycker! :)





Före


Nu sweeties är det dags för sängen, hörs imorgon! :)




#1 - - John:

Hej vännen!



Hoppas att allt är bra med dig :), snygga extensions btw :).



Om du vill så kan du adda mig på msn på [email protected] så kan man hålla kontakten lite på så vis. Msn har jag lite bättre tillgång till än bloggandet.



men som sagt, bara om du vill :)



Ha det så himla bra!



Kramar / John

Till top