En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ high heels

My closet & beauty Permalink0
Hey sweeties!

Jag såg verkligen fram emot ett par  lugna dagar i början av denna vecka med tanka på föra veckans jobb pärs. Men icke! Det bär av till BG om ett par timmar för natt pass.

Dagen idag började med med en lång och välbehövlig sovmorgon, det var helt underbart skönt och lite ovanligt för mig då jag typ aldrig sover längre än absolut senast 8 på morgonen.
Sovmorgonen imorse kan innebära vissa probs till att kunna somna efter maten men man kan ju ge det ett gott försök eller hur?! :)

Det känns som att jag har spenderat resten av dagen i bilen, mellan affärer till att kunna inhandla allt jag behövde. Imorgon när jag sovit klart bär det av till kära mamsen för pepparkaksbak! Det är början till att få det riktiga jul feelingen. Inte bara att det luktar gott och att degen i sig är sjukt god (vilket alltid brukar innebära ont i magen) men hemma hos föräldrarna är det alltid så mysigt närdet närmar sig jul.
Det är det riktigt mysiga jul hemmakänslan.. åååh  jag svanmlar men jag längtar verkligen till imorgon.

How ever nu är det dags att kirra lite mat, hungern kryper på. Vi hör senare. :)


This is me now


 

Till top