En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Mycket shopping blev det!

My closet & beauty Permalink2
Hej där!

Idag har varit en helt suverän shopping dag, hämtade upp Emma strax efter 12. Därefter drog vi in till stan och åt lunch på Rutiga och sedan var det dags för shopping.
Hittade en hel del idag faktiskt, när vi handlat färdig så mötte jag upp Niklas på subway där vi åt middag.
Sen åkte jag ner till OKQ8 för att hämta ur några paket som jag fått hem.
Här kommer lite bilder på vad som fanns i paketen och vad jag shoppat idag.


Some shoes


Kände på en gång att dessa kommer att användas flitigt ;)


Linne med paljett front från LIndex, jeans shorts från H&M


Kommer att bli assnygg i sommar när man blivit snyggt brunbränd


Blåvit randiga shorts från Lindex vit stickad topp från H&M


Lite mer kläder och en väska som jag inte orkar foto var för sig! =)

Nu är det dags att sova, godnatt!
#1 - - Anonym:

#2 - - Anonym:

Fin blogg du har ! =)

Till top