En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Så jäkla pinsamt!!

My closet & beauty Permalink0
Idag har jag och min mamma spenderat dagen i Birsta, shoppat och fikat ja helt enkelt bara myst på.
Direkt när vi kom ner så åkte vi till barnens hus först för att kika på lite grejjer till Alfred (brors barn) när vi kom ut därifrån gick vi till bilen för att sätta oss och åka vidare.
Då hör jag det konstigaste ljudet "rriitscch", kikar mig omkring och funderar på vad fasiken det kan ha varit som lät. Helt plötsligt känner jag att det känns sjukt konstigt att sitta på bilsätet så jag känner efter med handen på sätet vad som hänt. Då känner jag min hand mot huden på rumpan, HERREGUD jeansen har ju spruckit!!
Över hela ena skinkan, så där sitter vi i bilen jag får sån panik så jag börjar tok skratta och mamma skrattar för att jag skrattar.
Istället för att åka till alla andra butiker vi tänkt åka till innan Birsta huset så får vi nu åka direkt dit för att leta efter byxor till mig, jag får gör något ohygglit fult som att knyta jackan runt midjan för att inte visa halva stan min rumpa när vi promenerar igen shoppingcentret (och jaaa jag tok skrattar fortfarande medans vi letar byxor),
Finally efter en stunds letande så hittar jag ett par as grymma jeans, men saknar dom trasiga. Mina favorit jeans har gått i graven, det känns inte bra!

Nog om det nu, lite shopping blev det iaf idag.


Mina numera trasiga jeans



Topp, VeroModa 149:- (tror jag att det var iaf)


Ljusa Jeans leggings, Gina Tricot 299:-


Jeans jacka, Gina Tricot 349:-


Jeans, H&M 498:-
Det bästa av allt, titta riktigt när så ser ni vad jag menar...
Dom är ju hela i baken, knasbollar!!

Har även köpt ett par till jeans, en vår jacka, linnen, smycken och lite andra grejjer har dock inte kunnit fotografera det än så bilder kommer imorgon på dem.
Imorgon jobbar jag mellan 13-16 en jättekort dag men det känns som att jag kan behöva det så mycket som jag jobbat på slutet.

Ikväll har vi sett filmen Bedtime stories med Adam Sandler, den var gullig på ett sånt där vis som ju Disney filmer ska vara.
Jätterolig med, vi satt och skrattade så vi höll på kissa på oss.
Nu tänkte vi ta en extra tidig kväll, så nu ska vi krypa ner.

Godnatt på er!


Till top