En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Hallå där!

Allmänt Permalink39
Ja, jag tänkte vi skulle sammansställa finalisterna för veckans blogg.
Alla finalisterna får en kommentar, sedan gäller det för er att få era läsare att rösta på just er. Det viktiga är att dom kommenterar på just detta inlägg, där dom skriver siffran framför erat namn så det blir lätt för mig att räkna ihop.
För att egga er lite extra så kommer vinnaren få ett litet pris, men vad detta är får ni veta när ni vinner! =)

Finalisterna är:

1. Erika
2. Jenny
3. Michis
4. Louise
5. Christel
6. Knatti
7. Angelica
8. Karin
9. Fia

Detta är finalisterna, kom igen nu! Ni har på er fram till söndag 14/6 klockan 21.00 att rösta!

Lycka till! =)
#1 - - kajsa:

jag röstar på nummer 4! :D

#2 - - Anonym:

Hejhej! vi är två tjejjer som tipsar om sommarlovets alla glada dagar, här hittar du dom finaste strandväskorna, glasögonen, roliga grejer och mkt tävlingar! titta gärna in då och då,

www.dubbelj.devote.se

#3 - - LOUISE:

Kan man rösta på sig själv? För i så fall röstar jag på nr. 4 Louise. :)

#4 - - Erika:

jag röstar på nr.4 (:

#5 - - jjaaaaa:

4. louise

#6 - - Anonym:

nr 3!

#7 - - Emma Bäcklin:

Jag röstar på Michis www.somomdetaldrigtarslut.blogg.se såklart :D

#8 - - JosSe:

lägger min röst på Fia ( sagacarolina.blogg.se )

#9 - - bitte:

nr:9 Fia röstar jag på....Både hon och Saga gör sig så bra på kort..

#10 - - J:

7. Angelica röstar jag på:)

#11 - - hanna:

nummer 4a

#12 - - Anonym:

nr 4 4 4 4 4

#13 - - vctorias:

jag röstar på 7:an ! ANGELICA ! :D

#14 - - Lisuus:

nummer 2! :)

#15 - - ann:

nr 4 :D

#16 - - M:

Nummer 4 :)

#17 - - isabella åberg:

7

#18 - - Amanda:

jag röstar på nummer 4 :)

#19 - - p:

5

#20 - - eliin:

röstar på blogg 7 ;>

#21 - - N*A*T*Z:

jag röstar på jenny :D

#22 - - Anonym:

5

#23 - - l:

Röstar på nr 1, Erika!

#24 - - Anonym:

7

#25 - - Saga:

7. Hon har bäst blogg:)

#26 - - Matilda:

7!

#27 - - rebecca:

jag röstar på erika :)

#28 - - Linnea:

2

#29 - - AGGGGG:

9:an, Fia =)

#30 - - Frida:

jag röstar på nummer 4 :)



(vet dock inte om det var såhär man skulle göra, men jag chansar)

#31 - - olivia:

angelicas blogg ägeeeeeeeeeeeeeer! 7

#32 - - sara:

angelica lungt! 7

#33 - - Anonym:

7

#34 - - Anonym:

brukar inte följa hennes blogg men nu när jag såg den har jag fastnat! Angelica 7

#35 - - Anonym:

5 :)

#36 - - Anonym:

5. Christel

#37 - - Kashaya:

Jag röstar på nr 4

#38 - - Anonym:

jag röstar på nummer fyra :)

#39 - - Milica:

Louise

Till top