En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Skönhetsoperation

Allmänt Permalink0
Nu är det färdigbakat och klart, bilder får ni se imorgon orkar inte kliva upp igen för att fotografera bakelserna. Men dom ser väldigt goda ut! =)
Vad har ni gjort idag då?

Vi sitter och tittar på tv3 just nu, det är någon dokumentär som heter How young can you get. OMFG hon är ju helt galen den där kvinnan, hon gör ju allt för att se lite yngre ut. Botox, Filling, peeling, vaxar ögonbrynen jaa ännu mer står på listan.
Alltså peeling och vaxning den är ju bara fräscht anser jag men resten, Jag menar hallå??!! Kvinnan tittar tom på tillväxthormoner.. Det är sånt som bodybuilders äter, det är den absolut mildaste steroiden att äta vid uskelbyggning men en av dom dyraste. Visserligen stannar det av ålderstillväxten så det är väl därför hon tittar på det.

Vill man göra skönhetsoperationer, sure go ahead! Jag kan inte neka till att jag kanske skulle kunna tänka mig någon nångång, men denna hysteri kring denna kvinna för att bli yngre eller se yngre ut är ju vad jag menar.

Skulle ni göra en skönhetsoperation och va skulle ni då operera?

Kram.
Till top