En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

090226

Allmänt Permalink0
Idag är det min pappas födelsedag så Grattis pappa! =)
Jag jobbar fram till 16 idag sedan ska jag möta upp Niklas och resten av min familj hemma hos mamma & pappa.
Eftersom jag inte hinner hem mellan jobbet och kalaset där får jag helt enkelt packa på mig en massa extra grejjer nu på morgonen.

Urk! Vad jag fortfarande känner mig hänging och trött, jag har fortfarande ont i magen, det skulle ju bli bättre inom ett par dagar sa läkaren. Visst är det bättre än i måndags men sedan i tisdags har inte mycket hänt.
Jag sitter i köket och försöker tvinga i mig en skåla med yoghurt och banan, det är inte så lätt med tanke på att jag inte har någon som helst matlust på morgonen. Men jag har inte fika förrän kring 10 så då måste jag få i mig något nu.


Nu ska jag försöka få upp lite fart så jag blir klar någon gång!

Kram
Till top