En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Things to know

Allmänt Permalink2
Den första januari firar bloggen 1 år, jag är väl kanske inte så personlig i min blogginlägg. Men här kommer lite fun-to-know om mig.

Jag har lås mani, på dörrar, bilar och cyklar. Jag kollar att ytterdörren är låst flera ggr innan jag lägger mig för natten.

Garderobsdörrarna och byrålådorna måste vara stängda innan jag somnar annars ligger jag och irriterar mig på att dom är öppna, vilket resulterar i noll sömn.

Jag dricker aldrig upp en hel dricka, någon har berättat för mig att det sista i drickan innehåller ca 80% saliv. Därav att jag alltid måste lämna ca 1 cm med dricka på bottnen i flaskan.

Jag är galet mörkrädd.

♥ Jag är allergisk mot färska tomater.

♥ Det tog mig ca 1 år innan jag sa "jag älskar dig" till Niklas första gången (då hade vi ändå kännt varandra i fler år innan vi blev tillsammans).

Jag blir på dåligt humör om jag inte får träna/ springa/ ta en promenad om dagen. Min överskottenergi förvandlas till irritation.

♥ Jag har många vänner men endast ett fåtal som jag litar fullt ut på.

♥ Jag är galen i bilar, styling och tuning. (Elmia nästa wiiiii)

Ja det var nog det jag kan komma på just nu, jag får ge mig på en uppdatering some other day.
Är ni lik mig på någon av punkterna? Berätta gärna det är alltid roligt att veta. :)




#1 - - Malin:

Mmm, julen har vart så mysig!! =) Men de går fort, sen e det över!!

Jag har ingen aning om va som händer på Nyår?! Kanske e dax att manvet de nu, men troligtvis blir de nå med sambons syster å karl!!

Va ska ni hitta på?

Kram

#2 - - S:

måste ba säga att vi är väldigt olika :)

Till top