En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Long time no seen

Allmänt, Food ♥, Träning & Kost Permalink0
Nu var det ett tag sen, mycket jobb och mycket träning har varit på tapeten.
Kanske lite väl mycket, men jag gillar ju lite "action".
Det ska hända mycket annars blir jag lätt uttråkad.

Idag blir 8 dagen på raken på jobbet, skulle ljuga om jag sa att jag inte är lite trött. Men snart,snart har jag lite längre ledighet. Det ska bli skönt!

Har en liten tripp i planerad, lite hemligt än så länge men det ska bli mys. ❤️

Idag är det paus från träningen, känner att en dags vila är precis vad jag behöver. Kan bli två om jag känner lika imorgon. Är lite öm här och var i hela kroppen, så en långpromenad och en film vad var som fick bli dagens underhållning innan det är dags för jobb.

Ja, och lite pannkaksstekning förstås!
Dage lunch/middag är fixad. 




Till top