En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

2014

Allmänt, Foto, Graviditet ❤️ 2015, Gott nytt år, bebis, gravid, nyårslöften Permalink0
Ett mycket händelserikt år, både på gott och ont!
Men med råga ett år att minnas med glädje, bebis flyttade in i min mage, att mannen i mitt liv nu inte bara kommer vara min stora kärlek, själsfrände, bästa vän utan även bli pappa till vårt barn! ❤️
 
Bebis ❤️
 
Vi har haft ett fantastiskt år, men varandra, med familjen och våra vänner!
 
 
Bebis växer och frodas, jag blir mer och mer övertygad om att det är en liten fisk som flyttat in. Haha


Jag har bara ett nyårslöfte iår, jag ska bli bättre på att ta hand om migsjälv. Lyssna på kroppen, bebis och helt enkelt på vad jag själv behöver.

Jag har alldeles för lätt att endast hörsamma det andra säger och placera migsjälv i sista facket, men nu ska vi jobba på det här.
Framförallt det här med att ta det lugnt, jag stressar aldrig men har alldeles för mycket måsten ändå. Så gå ner lite i varv, och andas.
Njuta mer av omgivningen! 

Gott nytt år! Ta hand om dig själv sprid kärlek ❤️


Till top