En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

She rolled my hair and put my lipstick on

Foto Permalink2
God Morgon!

Sovit gott? Själv har jag sovit som en princessa, underbart att får vakna och känna sig sådär härligt utvilad.
Idag börjar jag jobba vid 13, så dags för lite såfix innan.
Idag kommer den en sjuk leverans ifrån Loreal, det ska bli spännande att se vad som levereras. Lite testers men även lite annat smått och gott, kan nog inte annat säga än att... Jag älskar mitt jobb!!


#1 - - jennifer:

Ja du har börjat blogga igen:)

prövat sakerna jag fick av dej nu

Eyelinern funkar SuperDuperDunderBra!

Ögonskuggan funkar SuperDuperDunderBra!

Krämen är Super skön men har inte märkt någon skilnad på hunden just men tror ändå en tackar mej:)

#2 - - Hanna:

kom hit av en slump, googlade på loreal merchandiser för att jag själv ska börja jobba som det. Var kul att kika in och se att du gör det :-)

Till top