En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Lördag natt..

Sallygränd Permalink0
Ligger i sängen just nu, funderar lite på.. jaa lite allt möjligt faktiskt.
Imorgon åker jag hem till Härnösand igen. Tåget som jag ska åka med går 10.30 om jag fick biljetten då jag bjudit på tradera.

Har haft det riktigt skönt här nere, tittat på flera bra filmer, ätit god mat och framför allt umgått med min bror och hans familj. Lillkillen har blivit så stor!
Hur bra man än har det borta så är det alltid skönt att få komma hem så lite längtar jag faktiskt.

Igår såg vi filmen Australia och ikväll såg vi The curious case of Benjamin Button, två riktigt bra filmer som jag verkligen skulle rekommendera alla att se.
Lite shopping har det även blivit under dagen idag, bilder på det kommer in imorgon.

Btw jag kom precis på att ni har ju inte få se bild på min nya fina byrå

Nu ska jag sova så hörs vi imorgon!

Håll tummarna nu för att det är jag som vinner biljetten! :)

puss
Till top