En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ Jag lever

Allmänt Permalink5
Jag har försummat mina vänner och min familj den här senaste veckan. Jag känner det, men jag har jobbat mycket och mitt sinneslag är inte på topp just nu. Jag mår helt enkelt dåligt, men jag vet varför.
Jag skulle behöva åka ner på stan, jag har massor av ärenden men jag orkar helt enkelt inte. Jag orkar inte träffa människor, jag känner bara en stor tomhet, orkeslöshet. Jag gråter okontrollerat och helt ärligt vet jag inte varför.

Jag känner att jag skulle behöva göra lite förändringar i mitt liv just nu. Fundera ut vad jag vill göra sen, även fast jag trivs på mitt jobb just nu. Jag skulle behöva fundera ut vilka mina rätta vänner är, det finns dom i min närhet som inte vill mitt bästa. Man känner det, när man vill berätta något som finns av värde att berätta, men dom hellre vill prata om sig själv.

Jag har ju faktiskt något att berätta, tom något ganska roligt och viktigt och jag vill ju prata men det är svårt. Jag är en ganska komplicerad typ, har väl hållit ganska mycket för mig själv.
Gråter helst ensam, blir jag ledsen eller arg då åker jag till gymmet eller går ut och springer/tar en promenad. Why skulle jag berätta något när jag känner att den jag helst vill prata med av mina vänner bara inte bryr sig.
Därför känner jag att jag bör göra något drastiskt snart, jag vill må bra och känna att jag har positiva själar runt mig som vill umgås med just mig för att jag är jag.

Jag pratar med Niklas han har mitt hjärta fullt ut, men ibland skulle man vilja prata med någon annan. Många ser mig som ganska kall för att jag inte pratar om vad jag känner fullt ut. Men alla har vänner, men förtroliga är det färre av.
Tror att en städning bland vänner skulle vara bra med.

Man skulle kunna kalla detta för en höst städning, kanske låter som en kall sammanfattning men det är så det känns just nu.



#1 - - sandra ღ:

självklart gör jag det, men med frukt dock! :) ska bli riktigt skoj att se idol när det verkligen sänds för en gångs skull! brukar annars vara massa andra upptåg dem fredagarna som jag är ledig.



ska definitivt tänka på dig ikväll och tycka synd om dig!



kramar

#2 - - sandra ღ:

vill du ska veta att om du behöver prata så finns jag här!



kramar om

#3 - - Malin:

Rätt lika på det viset, inte visa när man blir ledsen, prata ut om saker som e jobbiga. Låser det inom sig å slår på en fasad, jotack, känner igen det mkt väl!! man vet hur fel det är å göra så, men ändå känns det som enklaste sättet... men blir inte bättre tyvärr... Kämpa på!! =)

#4 - - josefine :):

haha a d kan du få, sa bara fota o lägga ut sen då :P men d e rätt många plagg så kommer nog inte fota alla :P men aa kläder e as u :D (Y)



aa d brukar va d bästa mä jobbet att sitta och prata :P



inget direkt händer mer än att d blir film kväll hos en kompis imorn :) (Y) sj då?

#5 - - Emma:

Hej Anna

Tråkigt att du inte mår bra! Men jag är likadan ibland orkar jag bara inte umgås eller prata med minavänner, svarar inte i telefon.



Jag har faktiskt sagt upp bekantskapen med några vänner som jag inte tycker "ger" mig något, eller som bara tänker på sig själv. Sådana vänner behöver man inte de bara tar energi.

Jag hoppas att du mår bättre snart!!!!



Som du säkert vet så borde jag söka jobb men jag orkar bara inte skjuter upp det hela tiden. Jag orkar helt enkelt inte, orkar inte ta tag i livet. Vi får väl träffas i sthlm och prata om våra problem :)



Jag skall nog åka upp till Sthlm till nyår, är ledig i många dagar till jul. jag har inte kollat några resor ännu.



Kram på dig

Till top