En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Dom bästa ❤️

Allmänt, Food ♥, Foto, My closet & beauty GULF, GULF Härnösand, Härnösand, fettisdag, matbaren, matbaren Härnösand, relax, semla, tävling Permalink0
I fredags jobbade jag 12-17, efter det möttes alla kollegor upp på jobbet och vi åkte till relaxen tillsammans. Vi bubblade, pratade, badade kallbad i ett par timmar innan vi sedan tog oss vidare till Matbaren och deras fantastiska mat, mums!

Ifrån relaxen så kunde vi set ut över stora bassängen men även hela södra sundet som är otroligt vackert.

Hela bästa gänget plus Elin som ståt bakom kameran ❤️

Finaste kollegorna hade ordnat så kockarna gjort en Skagen-förrätt till mig fastän den inte fanns med på menyn. Dom har den godaste, pluspoäng i massor!

Varmrätten hann inte komma med på bild, var lite för hungrig och ivrig på den, haha.
Men det slutade med "veckans köttdetalj" som var flankstek och det serverades med västerbottensostkroketter, sky och bakade grönsaker.

Chokladkolapaj med marinerade jordgubbar.

Jag hade fått en klänning dagen innan, så den fick slinka på inför middagen.

Kommer ifrån Kappahl, ej mammaavd. Utan tig en större storlek istället.

Vi har haft tävlingar under februari och Mars månad, jag vann i två av dom.


Den första tävling gick ut på att dra in mest semmelbeställningar via sms fram till fettisdagen.
Jag vann med 111 st, den som kom på andra plats hade fått in 66 st.




Tävling nr två gick ut på att det arbetsteamet som sålt bäst på en helgdag skulle vinna tävlingen.
Den vann Cattis, Sara och jag då vi kammade in 283 stycken på en Söndag vilket var det bäst säljande helgendagen någonsin under dem 10 år det bakats semlor på arbetsplatsen. Yeey, till oss!

Till top