En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

❤️

Allmänt Permalink0
 Jag vill börja med att säga tack för responsen på mitt förra inlägg, dom kommentarer jag fått, epost , sms och samtal värmer. Ni vet vilka ni är ❤️.
Kommentarerna kommer ej publiceras då som känns privata, men jag har läst som allihop. Tack! ❤️

Jag har fått frågan om mitt provsvar har kommit, och svaret är ja.
Då jag redan visste att jag hade den högsta graden av cellförändringar så var man ju lite orolig för hur dom resterande provsvaren skulle se ut.
Tyvärr så visade sig cellförändringen vara ännu större än vad dom trodde.
Konfiskeringen som gjordes, så tog som en större bit än vad dom trodde sig behöva ta, men även den visades vara för liten.
Jag har fått en ny tid igen i mitten av december, då hoppas vi att dom får bort allt.
Men sedan får tiden visa vad som händer. Jag vet ju dom exakta provsvaren och dom är ju inte jättebra, men som sagt tiden får visa vad som händer.






Till top