En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

I feel like this is the beginning

Food ♥, Träning & Kost Permalink0

Efter en vecka med hård lchf och träning så har det faktiskt gett lite resultat.
Jag hade sen innan redan gått ner en del, saknade lite till för att komma i dom där jeansen dom jag inte kunnat ha på 2 år.

Idag fick jag på mig dom (!!!!), lite tajt men jag kunde stänga dom utan problem och dom gav inga "muffinsformer"!
Trots en viss uppsvälldhet som vi tjejer oftast får den där veckan under månaden så fick jag faktiskt på dom och dom satt grymt bra! :)

Sjukt glad är jag, men jag har en bit kvar att ta mig.
Men så här långt känns det bra!

Ikväll åt vi köttfärssås jag med en sallad med avokado, salladsblad, gurka, fetaost m.m. och Niklas med pasta till.

Blev vila från gymmet idag, istället blev det en löprunda på 4 km i regnet, ni kan tro att det var skönt att lägga sig i badet efter!
Men känner mig så nöjd över att jag faktiskt tog mig ut trots vädret.

Nu sitter vi och kikar på Ice age 4, riktigt rolig. Den rekommenderas varmt! :)

Ha en fin kväll !

Till top