En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

17:e Maj 2012

Foto Permalink0

Godmorgon!

Har ni sovit gott? Jag har nog sovit helt ok, men hade gärna legat kvar en stund till. Men som tur är jobbar jag bara 5 timmar idag , det blir skönt!
Tråkigt väder idag, det regnar här hos oss. Dagens löptur får ske inomhus på bandet.
Jag tänkte ju ändå åka ner till gymmet efter jobbet så det funkar ju det med.
Denna veckas träning har varit tung, jag tror det beror på för lite sömn men hoppas att det ger med sig snart.
Sjukt tråkigt och man känner sig helt oinspirerad när man inte får den rätta kontakten med musklerna.

Idag blir det till att träna axlar, yeeey!
En rolig muskelgrupp att träna då jag lyckats öka rejält i vikt och känner min uthållighet blivit riktigt bra.
Självklart hoppas vi på mer ökning, till veckan så kommer nya träningssätt.
Jag tänkte skapa lite nya träningsrutiner, träna hjärnan lite med och kanske skrämma upp till lite högre vikter på ett par av dom muskelgrupperna jag gärna vill öka på.

Nu mina vänner är rasten över, tillbaka till allvaret!
Ha en trevlig morgon så hörs vi lite senare!

Puss

Till top