En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Måndag 27e Augusti 2012

Träning & Kost Permalink2
Äntligen måndag igen, den här dagen har jag längtat efter!
Jag har varit beordrad vila i 14 dagar pga en skada i handleden som jag ådrog mig för ett tag sedan efter ett tungt bröstpass.
 
Men idag får jag jag träna igen, om så ett lättare pass men som jag längtar till klockan 16 i eftermiddag!
Bröst och triceps idag, övningarna får jag ta eftersom jag har ju en övningsbank jag varierar emellan. Idag får jag helt enkelt, prova mig fram och känna efter vad som funkar.
 
Någon som är intresserad vad jag kör, bilder?
 
Nu är det dags att ordna lite lunch, vi hörs senare!
 
 
#1 - - Anna:

Jag har faktiskt träningsvärk! Fast det är en rätt go känsla ändå!;)

Ja har tänkt att jag ska blanda maskiner och lösa vikter, åtminstone till en början. Tills jag har lärt mig lite mer hur allt funkar. Låter det klokt?;)

#2 - - Anna:

Jag är intresserad! haha.. Och bilder är alltid kul :)

Till top