En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

I sat down to listen to the shoeshine boy

Foto, Träning & Kost Permalink1
Jag som riktigt längtade efter träningen igen, det gör jag fortfarande.
Jag värmde upp ordentligt, började med hantelpress (bröst) 6kg, vilket inte är hälften av vad jag brukar lyfta när jag tränar:
Trots en varm och följsam kropp och handledsstöd så högg det direkt till i vänstra handleden, igen..
Så imorgon blir det sjukan igen, höra efter om dom har någon bättre idè om vad som hänt mig.

Imorgon laddar jag inför benträning, det kommer gå betydligt bättre. Lite hjälp att lyfta alla vikter så kommer squatsen rocka! :)
 
 
#1 - - A:

Åh så tråkigt! Det är alltid lika jobbigt när man sett fram emot att träna och så går det inte.. Men hoppas det blir bättre snart!! :)

Till top