En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Vi har blivit med radhus

Villageroad Permalink3
Nu är allt klart och det känns så skönt! Äntligen har vi hittat vårt efterlängtade radhus, så många vi kikat på innan detta kom upp men alla andra har känts fel.  Redan hemma i soffan när vi såg det första gången så klickade det och när vi kom dit, klev över tröskeln in i hallen så.. Ja det finns inga ord för att förklara hur rätt det kändes.







Några väggar ska slås ner för att öppna upp lite mer, lovar att det blir mer bilder och mer förklaringar när vi varit där och fotat lite själva.

Nu är det endast planer för tapeter, färger och golv i huvudet på mig. Haha..

#1 - - elin:

jag är så jääkla glad för er skull hjärtat!:)

#2 - - HANNA:

Superkul att du är med på veckans blogg! Jag säger till när jag har en vinnarna ;)

#3 - - anna:

sv: ja det var jätte roligt! Jag har spelat fotboll sen jag var åtta år :)

Till top