En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Can you keep a secret?

Allmänt Permalink17

Vill ni veta en hemlighet? Kommer berätta en lite senare, nu är det dags att börja med maten. :)

#1 - - Emelie:

Jo, den var helt okej. Färgen blev jättefin men senare la den sig i ögonvecket. Sen hade jag visserligen varken primer eller puder under så ska göra ett nytt försök imorgon :)

#2 - - Finni - Elliotts morsa:

Tack :)



Den kommer från en inredningsbutik som heter Chilli. Kostade runt 2000 kr om jag inte minns fel :)

#3 - - zeneh:

fin blogg :)

#4 - - Bergskristallen:

Alltid roligt med hemligheter :)

#5 - - zeneh:

ja personligen tycker den va jäättebra !:)

#6 - - Caroline:

Fin blogg, haft en bra dag? ^^

#7 - - manicka:

hej hej! tack för att du tittat in på min blogg! läppstiftet är ifrån nivea nr64 men det ska utgå ur sortimentet... :( fin blogg du har, jag gillar din stil :D

#8 - - sara!!<333:

sv:tack såmkt!! ja har inte haft en såbra dag!! :(

ja har jue varit sjuk :((



själv dåå??



#9 - - Jessica:

sv: Ja, det får vi hoppas. :)

Jag tränar inget speciellt, satte ihop ett litet träningspass hemma med några övningar bara. :)

Kram Jessica.

#10 - - MEREI:

- haha okej !

#11 - - Rebecca:

kikar in :)

#12 - - Linnea:

Ska du kika på Guldbaggegalan ikväll?

#13 - - Caroline:

sv: Ååh, vad skönt :) jadå, min dag har varit rätt okej... va i skolan :P

#14 - - manicka:

ja gör det du :D ha en bra shopping lycka till :D <3

#15 - - Tilda:

Tack så hemskt mycket!



Fin blogg =)

#16 - - Sandra:

Ja visst blev det! :) Den heter nougat! Jag trodde den skulle bli brunare men, det blev den inte haha! Köpt på Rusta ;) Ingen dyr färg inte! Men den är faktiskt jätte bra :) Och fin är den, även fast den inte är nougat enligt mig haha! :) Är allt bra med dig annars förresten? Vad sysslar du med nu för tiden? fortfarande smink? :)



Kram/Sandra

#17 - - Annie:

Haha, jo det hoppas jag med! :) Åh, vad roligt att du tycker så :)

Till top