En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Tuesday

Träning & Kost Permalink3
Dålig uppdatering, jag vet. Men nu har det varit späckat i schemat ett tag! Det enda som hunits med utanför jobbet har varit träning och sova i princip.

 Även idag har det varit jobb, efter det så var det bara hem att byta om för att sticka till träningen direkt!
Så nu blir det lite städa innan det är dags för middag osv.
Det ringde en kille till mig för att tag sen, han frågade om jag skulle vara hemma en halvtimme så pass att jag kunde kvittera ut paketet han hade med sig.

Han sa att han hade en pall till mig med ett par paket på som totalt skulle väga 70 kg.....
En hel jävla pall?! Jaja tänkte jag, det är väl bara att komma förbi. Jag kan ju inte direkt säga nej så just nu ser det ut såhär i vårt arbetsrum.


 Kisse skulle naturligtvis vara den första på plats för att nosa och undersöka. :)

Idag har jag tränat rygg och biceps igen, det var samma uppläg som förra gången. Jag lägger in passet här igen ifall någon missat det förra inlägget.

Marklyft:
Uppvärming
5 x 10

Latsdrag med rak stång:
5 x 10

Latsdrag med V-handtag:
4 x 10

Hyper extensions:
4 x 10

Biceps:

Curlstång:
Uppvärmning
5 x 10

Hantlar:
5 x 10

Idag var det rätt lugnt på gymmet så jag passade på att ställa mig på löpbandet en sväng med, 40 minuters löpning klämdes in.

#1 - - REBECCA SVENSSON.:

jag hittade dom på http://cocoo.se :)

#2 - - Natta:

Fin blogg! :)

#3 - - elin:

taaack så jättemycket för i lördags älskade du!!

gärna en repris snart igen!

Till top