En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Need some help here

Allmänt Permalink1

Jag fick ett mail här i veckan om att jag blev uttagen till att VIPShoppa på H&M imorgon på morgonen, mellan 7.30-9.30 håller det på. Vi blir bjuden frukost på plats och får även 20% på hela köpet. Det känns heelt okej kan jag tala om, jag har spanat in ett par grejjer som skulle kunna få följa med mig hem.

Har ni några favvo-måsten på H&M just nu? Kanske något jag inte sett så tipsa gärna, om det är något som får full pott & jag köper med det hem så kan vi fixa en länk till vinnande tipset. Även ett litet pris kanske. :)

Alla tips är välkomna!


Nu är det dags att jobba vidare!

#1 - - emmmagrahn:

Nice! jag tror jag ska träffa kompisar och bara chilla :) vad ska du själv göra?

Till top