En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Våga skippa filmen!

I ❤ it Permalink0
Jag har precis läst ut boken "Marley and me", en helt fantastisk historia om en familj och deras vilda gyllene best. Jag skulle chansa på att dom flesta sett filmen med bland Jennifer Aniston och Owen Wilson men ni som ännu inte sett den.
Våga skippa filmen, ge er direkt på boken! En helt underbar bok, detaljerad och man kan se den knasiga hundens alla bus framför sig. Jag kan lova er att boken kommer att ge er mycket glädje men den kommer även få er att fälla en och en annan tår. Att få känna den villkorslösa kärleken, bandet som finns mellan ett husdjur och en ägare. Vad hårt det lät, ordet ägare. Jag ser inte mig själv enbart som min katts ägare, vi (jag och Niklas) ser henne som en del i vår familj.


Nu är det dags att byta om, har en het dejt med Snygg ylva på gymmet vid strax efter fyra!

Till top