En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

I´m falling in love with your favorite song

My closet & beauty Permalink0
Min enda lediga dag denna vecka, den startade för en stund sen. Jag var värd en rejäl sovmorgon, inte för att jag sov längre än 9.30 men det är ungefär 3 timmar längre än vad jag normalt sover såå...
Niklas är snart på väg hem då blir det lunch och sedan har vi en tid att passa vid 13.
Har vi tur så klarnar det upp så vi kan bada sedan om inte annat så blir det birsta en sväng, inte för att jag ska ha något utan mer för att fördriva tiden.


Jag fick en fråga för ett tag sedan vilket favorit läppstift jag har. Helt ärligt, jag är inte så mycket för läppstift. Jag tycker dom mest lägger sig som en kaka, det jag mest använder är ACO`s eget cerat eller gloss.
Men ska jag välja ut läppstift så är det dessa tre, den vänstra är egentligen mer rosa än korallfärgad. Men ni ser på ett ungefär, jag kan ta en bättre bild med dess på någon dag om ni vill?

Nu ska jag kirra lite inför lunchen, hörs sen!

Till top