En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Busy week

My closet & beauty Permalink0
Det har varit en dålig uppdatering, jag vet sorry sweeties! Jag har även dragit en vinnare ur tävlingen som avslutades i söndags, jag har skickat ett meddelande och väntar på svar med adress osv.
Denna vecka har spenderats enbart på jobbet, imorgon har jag en ledig dag sedan är det dags för en helhelg på jobbet igen. 8-21 på lördag och 7-12 och 16.30-21.30 på söndag, jobbigt eller härligt? Jag ser det som pengar så det känns helt ok.

Idag komemr min bror med familj upp, underbart! Jag har saknat dom massor, just nu så kan jag behöva lite extra sällskap mitt humör är rätt lågt och så har det varit i en månads tid ungefär. Men alla har dalar eller hur, men just nu skulle jag behöva en rejäl topp!

Jag sitter i soffan passar på att svara på kommentarer, mail och lite annat medans jag väntar på Niklas. När han kommer hem så ska vi kirra lite tacos och sedan ta med oss allt ut till Sälsten och käka middag där, inte helt fel.

Så här ser jag ut just nu om någon undrar!


Byxdress - HM
Skärp - Fått av Emma i Halmstad

Nu ska jag börja med maten, ha en fin kväll!

Till top