En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ New rims

Foto, I ❤ it Permalink1

Vi har handlat lite till bilen, nya fälgar blev det denna gång. Stackars lilla pärlan som står ensam i garaget... snyft.. Ja som sagt nya fälgar, nu är ni allt bra nyfiken va?


Med dessa fälgar blir det ett riktigt japanskt stuk på bilen. Jag är nöjd. Vad tycker ni om dom?
Har jag några bilintresserade läsare? :)


#1 - - Sandrow:

Den jackan var riktigt snygg, I want it! :)



Åååh fiklmen igår var såå bra! Den var både sorgsen men samtidigt otroligt komisk. Jag tycker nog inte att dte var en barnfilm, snarare en animerad film för vuxna. Men du måste se den, riktigt bra! :)



Njaa favorit i Lets dance, hmm jag är egentligen inte så jätteintresserad. Men Willy, du vet snickaren ifrån Bygglov e ju med (gamla gubben). det är as ballt! :)



Ja vi var nog ganska bråkig vi med när vi var små, eller mest med den ena brorsan. Den andra tog med mig på allt, skoterturer, äta hamburgare, is rally ja allt dom skulle på så vi var nog rätt bra vänner.

Men nu är vi som bästisar alla tre, det är rätt stor ålderskillnad dock det är 6 år mellan mig och Per och 8 år mellan mig och Håkan.



Idag blir det en soft dag, lite plockande här hemma och så ska jag ju kirra ditt paket med. Hihi

Kanske blir det film ikväll med, är sugen på att glas vin eller nåt men vi får se hur det blir jag är ju trots allt förkyld. :(



Ja jag tyckte också den var läcker, dock vet jag inte vad jag tycker om att den är kort men, jag tror ändå det skulle sitta jääääkligt bra :)



Jasså var den? Men då ska jag nog bemöda mig med att se den! Jag trodde det var en barnfilm jag :D haha! :)



Hahah jag tycker willy är jätte söt hahaha !

Tycker de är grymt att han fortfarande hänger kvar

han är nog en favorit bland publiken ;D



Jasså! Men det kan jag tänka mig blir mer med åren, alltså att man umgås och så, jag menar min syster är 15 hon har ju inte tid eller lust med sin syrra, hallåå ungefär haha :)

Men uppskattar det nog mer när man blir ja, vuxen haha :D



åååh guh jag är så spänd på att se vad paketets exakta innehåll haha! :D

Jag kanske skulle sagt mitt för och efternamn också? Eller det kanske inte behövs?

Gör det nu ifall att i alla fall

Sandra Tveit Davidsson!

Hahah!

Men ett glas vin skulle väl sitta som en smäck?

Fast det är ju inge vidare om man inte mår bra kanske :/



Jag ska nog ta och baka bröd idag faktiskt.

Grötbröd heter det SUPER gott!



Kram!

Till top