En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Film dags!

Allmänt Permalink1
Vi ska se filmen Upp, you know Pixars film som kom i somras. Har ni sett den? Jag har hört att den ska vara bra men rätt djup om jag förstått det rätt. Så vi lär väl sitta här som dom tre tok som vi är och gråta hysteriskt! Haha..

Nä som sagt, nu film och lite godis!



#1 - - Sandrow:

Hahha du anar inte hur nyfiken jag äääär alltså!

Så otroligt kul du anar inte hur glad jag är hahah! :D URSH vi har -15 här tror jag ingen vidare skönt det sticks i benen och mina näshår fryser till is HAHAHAH det är faktiskt sant xD



Nej jag har faktiskt inte sett den :O Den verkar små lustig, du får säga vad du tyckte om den sen! :D

Hmm njae jag brukar ju inte se lets dance, men min favorit nu måste nog vara.. Jag vet faktiskt inte hahah! Har du någon? :)



Hahaha jasså! Ja tänk om det kunde vara så magiskt som du fick det att låta, jag och min syster bråkade nästan jämt när vi va små och en del nu också men, ja syskonkärlek kanske de kallas eller? xD haha



Jag har två små bröder också, men det är på pappas sida eller vad man säger, har skillda föräldrar ^^



Till top