En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Det är klös i klarinetten

Allmänt Permalink3

Jag sitter på jobbet nu, har rast i ca 10 minuter till sen är det jobb till 16.00.
Ja, jobb och jobb idag så ska vi baka mellan 13-16 så det känns mer som en hobby då jag älskar att baka.
Trots min "kladdiga-händer"-fobi.

Baka och koka lite godis, inte helt fel. Klart dom måste få lite julstämning dom med, enligt mig så kommer den första julstämningen när man börjar baka.
Man kan plocka fram ljusstakar och stjärnor, lyssna på julmusik men inte förrän doften av knäck kommer så känner man stämningen.

Har ni något speciellt som ni förknippar med julen, något som gör att just er stämning blir på topp?

Jag spelade in en lite video som ni ska få se i eftermiddag, jag vet att jag har flera läsare som vill träna men inte riktigt hitta tiden att kunna ta sig till gymmet. Så jag har kirrat en liten video med tips på övningar som man kan utföra med en pilatesboll. Har man ingen boll so kan man absolut utför vissa av övningarna med en stol eller en bordskant.

Håll ögonen öppna. :)

#1 - - sandra:

jo the sims är bra som fan, jag gillar det. riktigt skön avkoppling men det är grymt lätt att man fastnar, och tidsbegreppet försvinner HELT. man kan sitta i timmar.

just the sims 2 har jag bara testat för flera år sen. men ska bli spännande. har alla till the sims 1 också! :)

men testa!!!

#2 - - Sandra:

Jag har faktiskt köpt den på JC. Allt bra med dig??

#3 - - Sandra:

Jag har faktiskt köpt den på JC. Allt bra med dig??

Till top