En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ Just chillin

Allmänt Permalink3
Nu är jag hemma jag har dessutom hunnit duscha och fixat naglarna. Har precis sjunkit ner i soffan och resten av min kväll kommer att spenderas såhär.

Te och choklad


Mysiga tjocksockor på. ;) Som du ser SnyggYlva så kom dom till användning direkt. haha


Jag såg precis att det var Idol på tv ikväll, nice det är ju något att kika på iaf. Efter det blir det film, jag funderar på att se A man apart med Vin Diesel. Det var längesen jag såg den så jag kommer knappt ihåg vad den handlar om. Men jag tänker såhär, skulle filmen suga så har jag iaf något snyggt att titta på! ;)

Ja just det, jag lovade ju att lägga in en bild på vad jag fick i present med. Förutom alla otroligt vackra blommor så är detta en del av det jag fick.


En kanon snygg samsung telefon med touch, dom mysiga tjocksockorna.

Många biobiljetter, en del slantar.

Slantarna kommer att läggas till bland annat en cykel, som jag kikat på med resten får vi se vad det blir av. :)


 

Nej, nu ska jag kika färdigt på Samantha och sedan fixa en smörgås (akuthungrig).

 

 

#1 - - Anonym:

Hej!

Nej jag misslyckades med ölen :( fast jag kan erkänna att det gick bättre än här hemma ;)

Har Haft så sjukt kul!!du får kolla in bilderna ;)



Fina presenter du har fått ;) snygg mobil. och schyssta kläder du köpt in ;)tykcer skinnkjolen är skitsnygg :)



Tysk schlager låter som svensk schlager, hemskt! haha



godnatt! är sjuk trött efter resan. kram

#2 - - John:

Den där tobleronen hade jag gärna smakat en bit av :P

#3 - - John:

SV: När det kommer till fotboll och Barcelona FC så är jag i det närmaste manisk, men det finns ju såklart andra saker som intresserar mig såklart ;)



Jag kan garantera att inte ett öga är torrt efter den filmen, i alla fall om man är lite känslig, vilket både du och jag verkar vara när det kommer till film....



Fint väder är det här idag och jag fundrar på om man inte ska ta och ta sig ut en löptur nu när alla sover en stund (fru och barn). Den minsta sonen är sjuk så det blir annars till att spendera mycket tid inne, så man får passa på ;)...



Ha en bra dag vännen!:)



Kram

Till top