En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ Great day

My closet & beauty Permalink4

Jag har precis kommit hem ifrån en shopping dag med min söta mamma. Hon ringde imorse och frågade om vi skulle åka ner till Sundsvall och hur ofta tackar man nej till det? Inte så ofta,sen så är det så roligt att åka med mamma då vi har så lik smak. Jag vet precis vad hon vill ha och så vice versa.
Jag kom mest hem med bra att ha grejjer, massor av ljus ifrån ikea men även lite kläder.
Bla detta linne, som jag fastnade för direkt. :)




Jag gillar brottar rygg på linnen, Kommer från H&M btw om nån ville veta. ;)

#1 - - VevveKarlsson:

Oh, vad mysigt :) Jag har dammsugit och dammat hela lägenheten, blev precis klar, inte det största nöjet kanske, men det måste ju göras någon gång :) Vart bor du förresten?

#2 - - Evelyn:

Snyggt linne :)

Jo jag vet, jag har bytt mobil sjuttielva gånger och det tar ett tag o vänja sig, speciellt att skicka sms :P



Jo jag måste ju ta tag i mig själv, varför ska man må dåligt när man inte behöver det? ;) ganska logiskt egentligen, sen är det ju jag själv som gjort att det blivit såhär. men men =) hur ofta tränar du egentligen? kram

#3 - - salle:

okej :) den du har sett är en av dom sämsta av alla bring it on tycker jag då! så då borde du verkligen gilla de andra :D. de finns runt 4-5 vad jag vet, inte riktigt säker :D

#4 - - madde:

Linnet var jättesnyggt ! :)

Till top