En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ Free clothes

Allmänt Permalink5

Jag tror inte att det finns någon tjej som skulle säga nej till gratis kläder, eller har jag fel? ;)

Gör som mig och många andra tryck in er här  registrera dig och börja samla poäng.
Det är riktigt lätt, jag har inte varit medlem länge men jag har redan fått hem presentkort. :)

#1 - - VevveKarlsson:

Sv: Taack! :) Oja, än så länge har dagen varit super :) Hoppas din dag också varit bra?



#2 - - Anonym:

Hellu.

Japp var jobbigt att gå upp 6 imorse :( och svinkallt va det. Men imorgon är jag ledig så ska träffa min bästa vän,gå på bio , äta o ta en drink :) missar idol tror jag ://



Skönt o va ledig =) hur funkar mobilen? vant dig än?

kram

#3 - - sandra:

oooh nej, det tackar man inte nej till! ;)

mm sallad är riktigt riktigt gott, speciellt med lite såna speciella saker i, när det är en riktigt riktigt bra blandning.

jo huset var helt okej, det var intressant som fan, men vi vet inte riktigt om vi är mogna för det. vi börjar få lite "kalla handen" eller vad det nu heter, du förstår säkert vad jag menar.

äldreboende, va intressant. det har jag alltid tyckt verkar sjuk intressant. att få hjälpa människor på det sättet måste vara grymt givande eller?!

jag jobbar som väktare. :)

kram sandra

#4 - - John:

Nej gratis kläder är aldrig fel :), känner igen det där med myror i brallan ;), så vad är det för bok du nyligen läst ut?



SV: jotack, växtvärken har lagt sig och nu är jag 2,5 meter lång ;), eller inte ....



Kram

#5 - - sallllle:

ja låten e grym! ;)

jo min dag har vart bra, din då?:)

okej =D.

Till top