En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ Myskväll i soffan

Allmänt Permalink1
Det ugly bettyoch DH som gäller ikväll, vi har laddat upp med massor av färskt frukt och lite godis. En myskväll helt enkelt. :)

Behöver du något som förgyller din vardag i den mörka hösten? Inne hos sweet Sandi kan du vinna ett kit med lite smått och gott. Kan du en hel del om musik? Då ska du absolut kika in där! :)

TTYL sweeties

#1 - - sandra ღ:

mm. tog några av dem kärlekslåtarna som jag personligen gillar bäst. :)



jag vet. hade också något på känn om det först, men trodde ärligt att det var sonen först. men det är ju aldrig som det verkar.



nu är det minsann min tur att gå och lägga mig. ska bli skönt. blir inte så många timmar dock, ska med kisen till veterinären för vaccination!



vad ska du ha för dig på din lediga dag då?

jag ska se avsnittet efter det nu. fast utan svensk text dock. men det spelar ingen roll ju. ska inte berätta vad som händer. hihihi.



vad ska du ha för dig på din lediga dag då?

kram

Till top