En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

♥ confused

My closet & beauty Permalink3
Haha hur förvirrad blev ni inte av rubriken på mitt förra inlägg, jag menar rúbriken hade ju som inget med inlägget att göra då jag inte ens la in någon bild på vad jag köpt! Haha
Nu är det iaf dags för mig att lägga mig ner och försöka vila lite, tänkte slänga in några bilder på mina sko köp först! :)



Godnatt sötnosar, vi hörs när jag börjat jobba!

#1 - - sandra:

gud va snyggt ditt hår blev. AVIS!!! :)



allt är bara fint här. hoppas det är fint med dej också.



mm men man vet aldrig. kanske dem kan bo ihop och bara ignorera varandra istället för att faktiskt gilla varandra?! det kan ju funka också. men vi får se. han är urgullig i alla fall och hon bara surar. haha.



nej men gud. hur går det med julshoppingen för din del?!



kramar

#2 - - sandra:

jag har faktiskt varit ganska duktig och har dem flesta klara. men har typ fyra kvar eller nåt. två av dem är skitsvåra. till paul och till min bästa tjejkompis. vet inte alls vad jag ska köpa. är helt kluven. hehe. har du något bra förslag?!



snygga skor förresten. dem i ormskinn var supersnygga. ;)



mm jag vet, tiden går megafort. måste snart börja med julbak och sätta upp julgran. sen innan vi vet ordet av så är det vår igen. fan va tiden går fort. :S men det är mysigt också. jag ääälskar hela december.



kramar

#3 - - sandra:

mm jag vet faktiskt inte om jag har smakat pepparkakor som är gjorda av en deg från grunden. så kan inte uttala mig om det, men kan tänka mig att dem är det. det är ju nästan allt man gör, hemgjord sås från grunden är ju mkt godare än pulversås t.ex.



det är en rätt bra idé om man inte ska äta så mycket godis och man ska hålla igen också. en klubba varar ju så himla länge och det räcker ju med en. så kan alla andra kränga en hel påse chips. vilken bra idé, ska kopiera din idé faktiskt. hihi. :) sandra = härmapa



jag sitter just nu på jobbet och räknar minuterna tills jag ska få komma hem igen. ska bli såå skönt! hehe.

vad hittar du på med?



jo kan tänka mig att det är dundermkt folk i alla affärer. man skickar personer som är lediga att handla, och dem gör det mitt på dagarna för att det är mindre folk då för många har ju blivit arbetslösa nu i finanskrisen, och så tänker alla så så blir det lika fullt i affärerna då som efter arbetstid.



shit vilken låång kommentar detta blev. haha. hoppas jag inte tråkar ut dej. ;)



kramar

Till top