En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Jag är inte hemma

Allmänt Permalink0

Så skönt det är att få en riktig sov morgon! Inte för att jag har sovit ända tills nu men till klockan 9 lyckades jag iaf.
Idag ska jag hämta upp Emma sen drar vi in till stan för lite shopping. Efter det får vi se vad som händer.

Ja just det, jag är tydligen inte hemma som jag trodde att jag var. Trots att jag sitter i min soffa, ser min tv på väggen, ser min 360 och pratar med min katt.
Jag kikade nämligen på mina inlägg när jag mobil bloggat, har inte varit speciellt långt hemifrån när jag använt mig av mobilen.
Men ändå står det positioneringen att jag ska vara innanför Gävle nånstans. Haha ja det var ju lustigt, men säkert jättebra.


Nu ska jag duscha och äta lite grann sedan hämta Emma.

Kram!

Till top