En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Stockholm

Resor & utflykter Permalink3
Hej!

Det var inte igår, jag vet sorry guys!
Är i Sthlm nu, spenderar det mesta av denna vecka på Lidingö hos min älskade bror och hans familj.
Idag har vi varit på Naturhistoriska museet, i Lidingö centrum och inne i Sthlm.
Hittade lite grejjer ändå, några jeans m.m.

Imorgon på morgonen så drar vi till Skansen, efter det stannar jag och baby till i Sthlm för att shoppa lite till.
Ja, men just det idag såg jag Tyra utanför Karen Millen butiken (på tal om annat sådär). Hon är verkligen super snygg!
Hon har faktiskt en av dom bloggarna jag läser regelbundet, jag tycker hon känns äkta och verkar vara en kanon tjej i helhet.

Nope, sweeties nu är det faktiskt sängen som gäller så vi kommer upp imorgon.

Puss och godnatt!
#1 - - irma:

svara gärna på kvällens fråga i mitt senaste inlägg!:)

KRAM!



http://irmagranbom.blogg.se

#2 - - M:

titta in i ben&jerry's baren om du är i stockholm på gamla stan!!!

#3 - - Tyra:

Åh varför hälsade du inte? grr...haha tack för dina fina ord, jag blir jätteglad :D kraaam

Till top