En blogg om smått och stort, ditten och datten och allt därimellan.

Tut tut tåget..

Allmänt Permalink0
Sitter på tåget på väg mot Sthlm, endast 3 timmar kvar, sedan blir det gos med lill killen.
Får äntligen träffa min bror och hans fru igen, visserligen var det bara 1 månad sen men ändå!

Oj vilken dag det har varit idag full med stress, men allt känns mycket bättre nu när man vet att man ska vara ledig åtminstone fram till måndag.
Vi ska bara ta massor av härliga promenader, fika och busa massor.
Äta goda middagar och kanske lite vin till, det kommer att bli en sån bra helg!

Ja sen som alltid när man åker till Sthlm så blir det säkert  lite shopping =)

Nu lämnar vi precis Hudiksvall, det går snabbar än man tror. Jag tycker det är så otroligt smidigt med tåg, man kan sätta sin tanke till något helt annat och bara slappna av.

Nej nu börjar jag bli hungrig så jag ska vingla mig bort till restaurant vagnen.

Puss!
Till top